piątek, 27 grudnia 2013

34. Autoportrety 2013

Myślałam, aby z okazji podsumowania roku dodać tutaj trochę bardziej prywatnych zdjęć, jednak ten pomysł zniknął jeszcze szybciej niż się pojawił - nie jestem internetową ekshibicjonistką. Zamiast tego dodam tutaj moje ulubione tegoroczne autoportrety, ustawione w kolejności ich wykonania. 
Zaczynamy od stycznia:
 I na grudniu kończymy.
Wyszło mi tego więcej, aniżeli się spodziewałam, jednak ten rok był bardzo owocny.
Ogółem mogłabym wszystkim dziękować, życzyć jakiś super-mega-fajnych rzeczy, ale nie jestem w tym zbyt dobra.
Jedyne czego mogę Wam życzyć, to udanej zabawy na sylwestra. Obyście wszystko pamiętali i nie wylądowali z głową w kiblu >.<

Do zobaczenia w przyszłym roku!

4 komentarze:

  1. Przepiękne... Chciałabym umieć robić sobie takie autoportrety, serio :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne autoportrety, naprawdę jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś na prawdę śliczne i te autoportrety są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń